lördag 28 november 2009

Sjukan SLE har man osså testa mig negativt på. Nu ska han omtesta HIV ....
Peter famlar i blindo. Jag pekar - han blundar. Hans värld ....

Även om nu Hg - U är lågt så 1. det är feltestat. 2 Det värdet saknar betydelese eftersom det handlar om en trolig autoimunitet/allergi kroppsstrejk mot mitt Hg.
Jag drar den slutsatsen och grundar det på andra berättelser och uppgiften om att den egentliga Hg värdet är oviktigt.

Mina känslor - den ökade dimman i hkärnan, den ökade dimmriån för ögonen i samband med tandborrandet är svar nog för mig - min kropp hatar sitt amalgam-Hg helt enkelt. Nu är jag stundtals okey och stundtals dissy.
Generellt dock bättre.

1 kommentar:

Gathrod sa...

Kollade på labets sida och visst är det feltaget. Det ska vara morgonurin och inte när som.

ref http://www.analytica.se/hem2005/eng/instruktioner/provtagning_human.asp

 
Creeper