lördag 14 november 2009

Mer problem; höger fot o ben och funderingar till vad som varit före 2006-09

Vaknar sent 10.30 och har ont i huvet, bak. Ögonen käns sega och jag har inte helt rätt på ögonkoordineringen. Att det är så kan ev. bero på att nu är det juöver 12 timmar sedan jag åt ngt Selen.
Jag konstaterar även att mitt högra ben svarar betydligt sämre än vänster när jag går, framför allt i trappan. Jag testar att vicka foten upp - ned och det är ju hur tydligt som helst: Det som styr fotens uppåtlyft är stört! Jag känner igen detta, det var ju så jag fick i vänster ben 2006!
Alltså flera år innan tandproblemet. Var det en ren slump att jag blev dålig just då? Eller var det ngt i Jodopaxmedlet eller Interaktion jod-Hg ?
Amalgam fanns ju redan då!
Autoimunologisk reaktion på Jod eftersom min dåvarande Hg-nivå redan stört imunförsvaret?

Eller kom det ngt annat i blodet som gör alla besvär, något vi missat?
Vad/ vilka symptom fanns innan 2006-08 Jag vet i alla fall en sak, jag hade en period när jag vart akut kissnödig och bara var tvungen att kissa, kände det som att det definitivt inte gick att hålla sig! Det kan ju då vara myelinrelaterat och tyd på "MS" som jag tror initieras av amalgam-Hg

Inga kommentarer:

 
Creeper