måndag 9 november 2009

labsvar LP mm

Hej har påbörjat antibiotikakur som du medelade.

Tanden lagades på så sätt att amalgam borrades bort och ny krona skapdes med påbyggnad av komppsit.
Det gjordes 21/10 och veckorna därefter har varit djäkliga, dubbelseende, yrsel och påtaglig kraftlöshet framför allt i benen. Har ävem mått illa och hållt på att kräkas.
Känner mig något lite bättre nu men inte mer.

Eftersom jag är väldigt övertygad att mina besvär är amalgamrelaterade och jag har fått kännedom att B12 upptaget skadas har jag ökat det recept jag har helt på eget bevåg till 3/dag.
Jag har satt mig själv på 350 mikrogram Selen och E- vitamin tillskott hopp om att binda skiten.

Jag hoppas att penicilinet (visst är det kelatbildande) och selenet inte tar ut varandra?

Frågor:
matchar provsvar mot vad jag upplever?

mvh Jan

Inga kommentarer:

 
Creeper