tisdag 9 mars 2010

Inkompetenta läkare

Varför är det ingen läkare som kan se vad som är fel på mig.

Jag berättar mina symtom, .hur de kommer och försvinner. Ingen ser.

Jag berättar om hur symptomen förändras i det saker förändras i mitt tandstatus. De nästan ler.

Jag frågar rakt om de ser något samband och inte ens då kan de förstå.

Hur kan okunskapen vara så här stor och omfattande. Vad är det här?

De symptom jag beskriver mig ha omnämdes av den i Berlin forskande Alfred Stock. Stock konstaterade efter ett tjugotal års arbete med kvicksilver i metallisk form att han måste vara förgiftad. Hans symtom försvan i och ned att hans lokaler miljösanerats och hans amalgamplomber tagits ut. Han varnar rent för dem vilka han anser vara ett gigantiskt misstag att sätta in i en helbefolkning!

Som sagt mina och hans symptombild är lika!

Trött, avmagring, orkeslöshet, hjärndimma, dimsyn, salivation, svalgproblem, tinitus, mmmm

mina problem escalerade då trasig tand fylld med amalgam som kom i dagen.
De avklinga då dess amalgam bytts.

Liksom Stocks avklingade problemen i takt med miljösaneringen.

För mig finns även att något hände när jag tillförde Jod! (2006) Nu såg jag att Stock nämner att det antas att jod skulle kunna ha en detoxisk effekt då det skulle kunna binda till organiskt kvicksilver och då göra att det kunde kissas ut!

Inga kommentarer:

 
Creeper