onsdag 17 mars 2010

årsmöte tf tandskadeföreningen

Vi var inte mer än ca 12 st varav då hälften var styrelsen. Gott tilltug bjöds.

framkom att vi var ca 150 medlemmar i länet. Dessvärre sade sig styrelsen sig vara rätt trötta och uppgivna. Jag tillfrågades men avböjde med hänvisning till min oerfarenhet.
Vid middagen kom jag att prata lite om mig o min historja- Alla tystnade sina tjitttjatt och lyssnade o nickade igenkännande. Så jag drog det mesta abv journalen.

Intressant var att av de närvarande var ca 75% lika röda i ansiktet som jag!

Samma fjärilsvingar över näsan!

Man ansåg sig vara åi motgång och att det var mycket svårt att driva tf frågor!

Illavarslande är att tandläkare ooch läkare som hjälper tf-patienter riskerar bli av med leg. Blir kallade till förhör av HSAN mm

Lagen om att tf-pat ska få hjälp följs ej,. Inte heller ens regeringsrättsdommar!

Analgamfrågan är alltså surare än någonsin!

Inga kommentarer:

 
Creeper