tisdag 9 mars 2010

Hälso centralen

Jag var dit på eget bevåg för att kolla njurarnas funktion. Fanns äggvita eller blodpår? Nej inte anmärkningsvärda spår av äggvirpta fanns. Inget blod.

Jag fick berätta vad som vart sedan vi sågs sist. Jag berätta om Ögonproblemen mm mm. Med sig han han en kandidat. Hon verkade besvärad och näst intil himlade med ögonen åt min berättelse! I vart fall tyckte ja det.

Jag frågade då och då om vad .han trodde. Men han trodde aldrig!

Tillslut sade jag uttryckligen att det var .en sak till i detta, att tanden gått sönder! De skruvade på sig och såg både misstrogna och nyfikna ut.

jag sa slutligen att jag tor att dert är kvicksilvret från amalgamet som spökar!

Han svara att det är en diagnos som man mer och mer gått ifrån!

Han ville se i min mun och sa till kandidaten att diagnosen då krävde slemhinneförändringar förut. Jag hade inga! Jaha så jag kan ju då inte vara sjuk eller så, inte av HG i alla fall.

Slutsatsen blior att om det inte är amalgamet som ställt till det så är Hg källan att söka på annat ställe!

kan det vara så att det finns oorganiskt Hg i min bostad eller på arbetet?

Inga kommentarer:

 
Creeper