tisdag 21 augusti 2012

Tankar om alla svårigheter kring denna förgiftning


notera: det är grundat på mina personliga erfarenherer, hur jag känt/känner



I skilda perioder har jag upplevt olika fysiska och kognitiva problem!
Jag har sökt läkarvård för dem utan  resultat.


Problem jag drabbats av under resans gång
  •  Droppfot 
  •  Klåda
  •  Blåsstörning (svårt/omöjligt att kissa)
  •  Disharmoniskt rörelsemönster
  •  Stora urinmängder
  •  Nackvärk
  •  Ryggvärk
  •  Försämrat närminne
  •  Dissy (glasbubblekänsla)
  •  Sömnstörningar
  •  Trötthet gränsande till:
  •  Narkolepsi
  •  Känselbortfall i vänster hand
  •  Brännande känsla i ansiktet
  •  Magvärk (en sugande brännande, nästan som surt)
  •  Diaréer OCH förstoppningar
  •  Perifera  känselnbortfall
  •  Nystagmus
  •  Dubbelseende
  •  
  •  
    För stunden (2011-2012) Lider jag mest av en enorm trötthet, brännande i ansiktet, dåligt närminne samt känselbortfall och kramper i vänster hand.
    Äter jag fisk vaknar jag sedan uder natten och måst gå på toa 1 gång i timmen. Kan bli upp till 2 liter :( och sängläge nästa dag då jag inte orkar någonting. Samma sak inträffar natten inpå att jag sanerat en amalgamfyllning. Så sambandet mellan fisk och amalgam känns entydigt.
    Bägge ska undvikas.


     




Inga kommentarer:

 
Creeper