torsdag 22 oktober 2009

VB: min diagnos

-- originalmedd. --
Ämne: min diagnos
Från: "gathrod" <@gmail.com>
Datum: 2009.10.22 10.35


Hej
Jag kom nyligen att tänka ammalgam och kvicksilver. Mycket jag känner återfinns i beskrivning av kvicksilverexponering.

Eftersom jag i august förra året kvaddade en tand så att amalgam blev exponerat.

Jag ringde förstås tandläkaren direkt då jag nu kom att förstå att det kan ju vara det som är problemet. Tanden lagades igår med komposite. Det kanske kan vara så att det kvicksilver som läklt ut under detta år ärdet som ställt till med mina problem. Det är ju även så att jag har en hel del amalgamlagningar som redan innan kan gett mig ett viss Hg- belastning.

man testade visst Fe intox men inget Hg. Kanske kolla upp Hg i blod och faeces.


Sjukbesvär som kommit sedan november 2008. Vad som var innan var att jag var beröringskännslig i ansiktet = kittlig.

ansikte: temp o känselstörning
arm: svaghetskänsla
ben: svaghetskänsla kliattacker
hals: sväljning besvär
slem: mktsaliv o slem
kli: anskite o v lår
Dissy o trött

nu sedan förra mailet tillkommit
kissar väldigt ofta, ca varannan timme.
sur och otäck vacumkänsla i magen.

mvh
jan

Inga kommentarer:

 
Creeper