lördag 24 oktober 2009

Betydligt sämre nu. Den trasiga tanden med blottlagt amalgam

Tiden nu i höst, sedan sommaren har jag känt mig allt tröttare och mer dissy. Dock alla bitar är på platts i detta sjukdrama! Det finns ingenting som säger annorlunda än att problemen utgått från den giftiga tanden! Den lagades i tisdags 20/10 kl 16 och förhoppningsvis kommer jag att börja känna mig bättre snart. Idag fredag känner jag mig mattare än någonsin dock. Det är egentligen väntat för att i o med ingreppet i tanden frigav förstås ännu mer Hg.

För att möta detta har jag ätit ett par äggvitor och påbörjat en vitamin/mineralkur E o B vitamin samt selen, Rek dos vid Hg rensning 200-300 mg. msx rek 300mg

fredag 5st multivitamin med 60ug selen/st = 300 mg (max rek)
lördag 5 st
söndag 5 st
måndag 3 st = 180 mg
ff 3 st


Hade helst anv. rent selen med har ej fått tag på .



Den trasiga tanden med amalgamet






Efter lagningen:


Inga kommentarer:

 
Creeper