tisdag 23 september 2008

Att: Dr Tomas S

Jag känner mig nämligen inte bra fast proverna tydligen var okey!

Jag har känselstörningar i ansiktet och hals och nacke. Överkänslig, det kliar och pirrar. Det hettar och vinddrag känns kallt och konstigt mot ansiktet. Defakto har jag tappat 5 kg i vikt. Det neurologiska kutana reaktionerna är synynonyma med de känselstörningar jag hade i företrädesvis vänster ben mfl ställen hösten 2006!

Min medicinläkare hade en hypotes att det var en beståndsdel i Jodopax vet. Som kunde vållat en neurologiskreaktion.
Vid neurocentrum gjordes en mängd tester och virologiska prov utan resultat. Eftersom jag nu upplever tilltagande likartade symptom vill jag att man tittar på detta igen. Bifogar föresten en fil med vad vad som ingår i jodopax.

Jag vill ha en remis till nerologen på nus, som vi diskuterade när jag var hos dig den 15/9 kl 13.00.

Vänliga Hälsningar
jan
#############

Inga kommentarer:

 
Creeper