onsdag 10 september 2008

Jodopax innehåller nedanstående substanser

1 kommentar:

Gathrod sa...

Resume tidigare händelse av neurologisk natur.

Helgen 26-27/08 2006
Fått en skada i vä fot som infekterats. Jag lägger ett jodopaxomslag som får ligga tills måndag!

Onsdag 30 hoppar benet omotiverat och känns konstigt.

Jag väger enl noteringar 18/9 82 Kg!

Problemet med benet ökar och jag besöker akut NUS.
inl 1/9 2006
Neurostatus: tydl klonus vä och pos. Babinski Vä!
Man gör MR och DT
Skrivs ut 3/9 2006

Problem med kisning tillstöter successivt och jag uppsöket NUS akut igen.

7/10 2006 In

MR DT LP mm mm mm
Ingen Diagnos.

24/10 2006 Ut

RIK och hälta och kliande här o var till ca december och jul då jag kan skippa RIK.

Bortåt maj 2007 är jag ohalt och besvärsfri förutom att jag är väldigt kittlig i ansiktet!

Kittladet ger aldrig med sig och framöver tillstöter besvär som köldkäslor i ansiktet, viktnedgång, muskeltapp, trötthet, kliande som blir allt kraftigare. Kliandet är lite överallt men fissa ställen mer, som t.ex under pungen, skinkor och hårbotten.

Under hösten 2008 har dessa problem ökat så att jag ringer VC (Dragonen) den 26(8 2008 enl journaler. Besöket sker den 15/9 2008 och jag tar upp viktminskning 4Kg senaste året, tinnitus VÄ öra, hörselnedsättning VÄ öra, hettande känsla i ansiktet, kittliga och käsliga läppar.

Haha Audiagrammet spikrakt 20/20!

Diagnos/åtgärd R53- Sjukdomskänsla och neurologiska symptom.
Dr Thomas Sturesson.

Han skriver remiss till Neurologen i sept 2008

och jag bes Neurologen i Dec. De hittar inget neurologiskt att jornala!

Får bensår vid nyår och svårigheter att svälja! 31/3 bes VC ang bensåret och halsen.

/j

 
Creeper