onsdag 3 december 2008

igår och idag har


Jag känt mig mer känslig i ansiktet och yrselkänningar. Tycker att jag "drar åt höger" när jag blundar och går.

Ryckigt rörelemönster är en nytt fenomen jag observerat! Jag rör mig "obeslutsamt"
och ändrar mig ofta! Exempel så: Om jag skall ta min gaffel och är samtidig törstig så kan handen greppa efter gaffeln och sedan swappa mellan glaset och gaffeln 3-5 ggr innan jag nästan kommenderar handen att ta glaset.

Det är ochå så att jag ofta börjar titta/greppa efter något och sedan låter det vara ogjort.
Vi gjorde en video Anna o jag, dår jag låt kameran stå och snurra 1 tim. Det var där jag observerade detta först.

Gun sa vid ett tillfälle när vi åt "vad du rycker o viftar" hmmmm...


jag har sovit väldigt lite sista tiden, självförvållat.

jag känner mig trött, flamsig och virrig ibland.


Vänliga Hälsningar
#############
Jan

Inga kommentarer:

 
Creeper