onsdag 29 december 2010

Sanering av molarer

Nu är den 1:a av de stora molarerna i nederkäken gjord. Trotts gummiduk, kraftig sug och andningsskyddet har mina symptom förvärrats.

Redan 6 timmar efter saneringen kände jag att mina konstiga känningar i ansiktet förvärrades. Bränner och känns pirrande och kallt runt ögonen.

Efter 4 dygn märker jag att jag fått tillbaka sväljproblemen och att det känns som en klump i halsen och jag måste harkla mig hela tiden för att få bort slem. När jag dricker känns det som att vätskan far runt i en virvel vid struplocket och en del vätska var ner i luftstrupen utan att jag kan förhindra det! Jag till och med hör ett 'kvirk' när jag sväljer.

Jag tror/hoppas att en bidragande orsak till problemen var att jag stod utan selen. Nu är det åtgärdat och jag äter
B12,B6, Selen och Solvezink

Inga kommentarer:

 
Creeper