onsdag 26 augusti 2015

Något positivt


Är att min Ptos och skelning har successivt gått tillbaka och nu är synen ganska normal! Är emellertid fortfarande trött och "surrig" i huvudet.

Ännu har väntat besked från CMMS Karolinska beträffande mitokondrieprovvet
inte dykt upp, däremot har sent om sider jag fått svar från Neurologen på Sahlgrenska. Kort sagt inklusivt även det.

När jag där drog mina egna funderingar dvs att den första sjukepisoden orsakdes av Jod i förening med organinlagrat kvicksilver, den andra av kraftigt kvicksilverläkage från en trasig amalgamlagning bemötes detta som vanligt, tyvärr. Bemöttes alltså med att Dr saknade kunskap i detta. Uppenbart att toxikologiska spörsmål inte gillas hos Neurologer, inte ens neurotoxikologiska!
Att det verkligen är så bekräftas i vart fall 

Att jag fick berätta om mina egna slutsatser även där är ju positivt, det kan inte sägas för sällan.

Inga kommentarer:

 
Creeper