torsdag 6 september 2012

Jamen det gick ju ändå bra!

Jamen det gick ju ändå bra!





Bara två kvar nu!


   Det var lite bekymmer ett tag om tandläkaren skulle få kofferdam på plats längst in, som väl var så gick det problemfritt. Han är duktig, tänk va olika det kan vara! Minns någon jag var hos innan jag hittade rätt, den tandläkaren hade problem att överhuvet taget få plats i min mun med borr å sug!

   Nu börjar man ju se slutet på eländet! Återstår nu bara övre två visdomständerna. Så om sådar 2 månader är allt ute!
Men lite tråkigt åckså, jag firar ju varje fyllnadsbyte med en liten fylla!

haha, skämt åsido det är ju en rekomendation att man ska ta ett par öl eller nån snaps i samband med tandläkarbesöket och även ta nån snaps'eller ett par öl dagligen i 2-3 dagar efteråt, alkoholen anses binda kvicksilver så man klara sig bättre. Jag vet inte om det verkligen är så men jag vill inte heller chansa.


Helt klart känner jag av besöket i kroppen efteråt. Jag blir tröttare, ansiktet bränner mera och det känns iskallt runt ögonen. Ögonen känns konstigt torra och värker konstigt, jag blinkar ofta då. Dessutom har jag problem med kramper och känselbortfall i vänster hands lillfinger-ringfinger och vä handkant.
Detta problem blir avsevärt sämre efter tandläkarbesöket!

Detta till trotts av att man använder kofferdam och de suger ut under hela proccessen. Jag har en näsmask med ett filter spec avset för kvingsilverånga, skydshuva över håret, långarmad tröja. Har även då tagit mineral och vitaminer.







Inga kommentarer:

 
Creeper