onsdag 15 februari 2012

Mitt dagsstatus

Trött, o orkeslös. Verkligen!
Benen käns svullna över anklarna och blir lätt vätskebemängda o svullna.
Ett mindre bensår på vardera ankeln
Nagelsvamp som bekämpad med Nalox
Tappat känseln i vänster hands undersida mellan lillfingret och ankeln.
Ansiktet bränner och känns blött.
Kvirkande ljud från strupen när jag sväljer. Svårt svälja.
Otänkbart att träna orkar inget och musklerna skriker ansiktet brinner.
Kliat som tusan men just nu bättre i det.
Upp och ner med kisseriet 2.2 - 0,5 l/dygn fördelat på 6-12 ggr
Synbart:
Ryckigt rörelsemönster
Tappat muskelmassa. Svårt hålla vikten uppe.
Som VÄL är så blev jag inre vad jag vet, sämre nu när jag fick en lagning utbytt, den 1:a på ett år.
Om allt går som jag vill är jag ute med amalgamet i augusti i år.
Då ä de dags att se vad man kan göra för att kasta ut resterna av Hg't
Narkoleptisk! Somnar i tid och otid.

Inga kommentarer:

 
Creeper