lördag 29 augusti 2009

Besök Nus efter MR, nu doktor igen

MR visade inget nytt! Skönt faktiskt men alla frågor finns då kvar; vad beror allt på?

Nystagmus symptomen har gått tillbaka, se ny video! Jag noterar dock i skrivandets stund att mitt ansikte hettar ovanligt mkt i dag och kolla filmen; jag ser rätt röd ut med vita ögonhålor?????


Vid läkarbesöket tog det en del blodprover och bestäldes ny DT i första hand med öppning för ett nytt LP. Remis till Öra näsa hals ang mina sväljproblen.

Annat fysiskt; Had ju en STOR böld v ben i våras. Nyligen hade jag en i armhålan v arm som jag behandlade med sprit o alsolsprit, den öppnades och försvan, trodde jag i alla fall men nu igår synes den vara tillbaka! Med 4 kompisar !!!!!!! Så nu har jag 5-6 ny finnig bölder som sitter mitt emot varandra i gropen. Jazzan hade en böld på armed aldeles i dagarna och kevin har haft i läppen.
Roja hade i våras på Benet (samtidigt som jag)

Märkligt.








Filmen; tagen idag




1 kommentar:

Gathrod sa...

Jämför med de första! Här syns ju nästan ingenting

 
Creeper